Hjem › Fora › Sonos forum › Kan connect dette ?
- Dette emne har 7 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 5 dage, 23 timer siden af uncobby.
-
ForfatterIndlæg
-
JensGæst
Hej alle
Jeg har en ICE effect forstærker, som bliver brugt til 2 båndhøjtalere, kan en connect bruges således at jeg kan steame musik +
tilslutte mit smart tv så jeg får lyden ud igennem.mvh jens
KimGæstDet kan du sagtens, men.. 🙂
Der er ingen problemer med at forbinde en Sonos Connect direkte med en effektforstærker – det er vi rigtig mange som allerede gør med stor fornøjelse.
Du skal dog være opmærksom på om du har behov for at effektforstærkeren selv skal gå i standby mode eller lignende ved et lavt eller intet indgangssignal. I så fald skal der være en funktion i effektforstærkeren til dette.
Du kan tilslutte dit TV på den analoge indgang på Sonos Connect. Det kan enten ske gennem TV’ets hovedtelefonudgang (mindre god løsning) eller den optiske digitaludgang, kombineret med en lille D/A konverter til kr. 500.
Vær dig opmærksom på at der kan være omkring 70 ms forsinkelse gennem Sonos systemet, hvilket i nogle tilfælde kan opleves som synkroniseringsproblem ved brug sammen med TV. Der er dog mange som bruger den løsning uden problemer.
poulGæstjeg elsker høns
Ole JNGæstDet kan man godt dog skal du nok have en phono forstærker imellem hvis ikke din pladespiller har det indbygget.
sonosguidenGæstThe Long Divergence: How Islamic Law Held Back the Middle East by Timur Kuran ~ 9780691147567
uncobbyGæstJesseInsoxGæstИспользование программного обеспечения вроде Хрумера для массового размещения текстов может рассматриваться как нарушение правил большинства платформ и поисковых систем. Такие действия могут повлечь за собой санкции и блокировку аккаунта. Я настоятельно рекомендую использовать легальные и этичные методы продвижения ваших материалов.
Заказать прогон хрумером и гса можно у нас по адресу телеграмм логин @pokras7777 либо в телеграмм чате —-> https://t.me/+HFxk5vlUvGEzM2Zi так же у нас есть скайп логин pokras7777 и групаппа <базы сайтов> присаединяйтесь !!!!uncobbyGæstSam, I am so sorry to hear your story [url=https://fastpriligy.top/]buy priligy[/url] Your bones are continually being damaged and repaired by a complex system involving osteoclasts, which are cells that break down old bone, and osteoblasts, which are cells that form new bone
-
ForfatterIndlæg